Новий Lexus LX 5702015 року: фото, відео, ціна
Переглядів: 2526
02 ноя 2014
Оновлений Лексус зовні майже не змінився. З нового у нього встановлена радіаторна решітка, а також трошки доопрацьований дизайн, що додало йому трохи вишуканості. Основні зміни оновленого авто торкнулися насамперед інтер'єру і деяких технічних агрегатів. Двигун і технічні характеристики В оновленій версії позашляховика встановлено класичний двигун (V-подібна вісімка), об'ємом 5700 см 3 . Потужність його досягає 383 л. с., крутний момент - 545 Нм. Варто зазначити, при 2200 об/хв досягається 90% максимуму крутного моменту. Такий силовий агрегат добре показує себе на вулицях міста і на шосе за містом, в поєднанні з 6-ступінчастою АКПП і повним приводом коліс. При переміщенні по місту витрата палива складає близько 196 л на 100 км, а за містом - 138 л. Варто додати, що Лексус випустив версію і для арабських шейхів. В цьому авто потужність двигуна становить 450 к. с. Однак, фірма Hennessey із США допрацювала силовий агрегат 570 - го і тепер його потужність складає рекордні 570 л. с. Звичайно, маса і габарити авто не зовсім підійдуть для пересіченій місцевості. Для поліпшення характеристик 570 - го інженери попрацювали над посиленням конструкційних характеристик кузова, додали диференціал Torsen, який за допомогою електронної системи здатний реагувати на зміни руху автомобіля і розподіляє залежно від цього його крутний момент. Також є можливість блокування диференціала. Для комфортного переміщення по дорозі жорсткість підвіски нового Лексус 5702015 року регулюється адаптивною системою з трьох режимів: Комфорт, Нормальний і Спорт . Амортизатори здатні адаптуватися під зміну поверхні, що робить керування автомобілем легше і нахил кузова зменшується. Що стосується гальмівної системи, то тут встановлена Anti-lock Brake, яка здатна реагувати на зміни властивостей дорожнього покриття і, залежно від цього визначає свої налаштування і профіль ABS. Такі технічні нововведення, які застосовуються в оновленому LX 570 надали йому кращу керованість при зменшенні швидкості і при різних дорожніх умовах. Також в авто встановлена Crawl Control (регулювання дросельної заслінки), яка допоможе водієві при переміщенні по бездоріжжю, а також Turn Assist - контроль при поворотах, а ще Hill-Start Assist Control допоможе впоратися з рушенням на підйомах. Авто оснащене легкосплавними дисками на 5 спиць діаметром 20 дюймів. На них встановлюються шини 285/50R20. Інтер'єр А ось всередині нас чекають приємні зміни. Салон був повністю оновлений і став високотехнологічним. Так, наприклад, крісло водія може налаштовуватися за 14 напрямами, сидіння пасажира регулюється по 12 позиціях. Так як у автомобіля великий дорожній просвіт, то інженери використовували систему Active Height Control , що знизить автомобіль на 5 см при його зупинці для зручності виходу пасажирів. Коли авто почне рух, його висота збільшиться автоматично. Коли вимикається запалювання, для зручності водія, його сидіння відсувається, а кермо засувається. Після включення запалювання, все знову повертається на свої місця. Місткість салону становить 8 осіб. Місткість багажника при складених 3 ряді сидінь становить 1160 л, а якщо скласти другий ряд, отримуємо цілих 2350 л корисного об'єму. У базовій комплектації доступні такі опції: 4-х зонний клімат-контроль; Система навігації з підтримкою голосових команд; Камера заднього виду з оглядом 180°; Аудіосистема на 9 динаміків; Розетка на 12 В; Додаткові екрани на задніх сидіннях. У преміум-комплектації вам запропонують звукову систему на 19 динаміків і салон з натурального дерева, а також підігрів і вентиляція сидінь. Продажі оновленого Lexus LX 570 почнуться в другій половині 2015 року, а його ціна складе 82 тис. 630 $. Lexus LX 570: фото Lexus LX 570: відео тест-драйв Офіційного відео огляду на авто ще немає, але пропонуємо детальніше ознайомитися з зовнішнім виглядом новинки, яка вже була представлена на "DC AUTO SHOW 2014".
|
|